Cerimònies de graduació 2019-20

Contenido en el idioma por defecto

Banner graduacions

L’any passat, per mor de la situació sanitària de COVID-19, no poguérem fer les cerimònies de graduació del curs 2019-20. Enguany, després de consultar-ho amb les facultats i amb la voluntat d’oferir-vos les mateixes oportunitats que a la resta dels estudiants de la UIB, hem programat les graduacions del curs passat per als mesos de setembre i octubre de 2021.

Aquí trobareu tota la informació sobre les graduacions del 2019-20. Teniu de l’1 al 13 de setembre per emplenar la sol·licitud per poder assistir-hi i la trobareu a UIBdigital. Hi heu d’entrar amb les credencials. Si no us en recordau, allà mateix hi ha un enllaç per recuperar-les.

Enguany a la cerimònia només hi podran accedir els alumnes inscrits i acceptats per participar-hi. No es permetrà l’accés als familiars ni acompanyants.

La cerimònia es podrà seguir en directe a través del CanalUIB i del canal de la UIB a YouTube.